do kasy suma: 0,00 zł
Asysta Techniczna

Co to jest Asysta Techniczna ShopGadget?

Asysta techniczna jest to dostęp do nowych wersji szablonu i pomocy technicznej.
W ramach zakupu szablonu otrzymujesz usługę Asysty technicznej na ten szablon na cały rok z możliwością jej przedłużenia na kolejne lata.

Co zyskujesz mając ważną Asystę Techniczną?

Nowe rozwiązania
i ulepszenia

W odpowiedzi na szybko zmieniające się potrzeby rynku szablony są cały czas rozwijane i modernizowane. Dzięki wprowadzanym ulepszeniom masz pewność, że Twój biznes działa efektywnie.

Bezproblemowa aktualizacja 
Shoper

Twój sklep Shoper jest automatycznie aktualizowany. Stara wersja szablonu może powodować nieprawidłowe działanie sklepu w dłuższej perspektywie czasu. Dlatego aktualizujemy nasze szablony aby były zgodne z ukazującymi się, nowymi wersjami Shoper.

Profesjonalna Pomoc
Techniczna

W przypadku wystąpienia awarii lub nieprawidłowego działania naszego szablonu otrzymasz pomoc naszych specjalistów - wystarczy wysłać zgłoszenie za pośrednictwem Centrum Pomocy szablonu.


Dostęp do nowych wersji szablonu

Pliki szablonu możesz pobrać ze strony Moja półka po zalogowaniu się do serwisu ShopGadget. Udostępniane do pobrania są wyłącznie najnowsze wersje szablonu.


Usługi świadczone w ramach Pomocy Technicznej

  • Jednorazowa instalacja szablonu w sklepie (obowiązują warunki instalacji)
  • Aktualizacja szablonu do najnowszej wersji (obowiązują warunki aktualizacji)
  • Odpowiedzi na Twoje zgłoszenia dotyczące nieprawidłowego  funkcjonowania szablonu
  • Wykonywanie ewentualnych napraw w szablonie w Twoim sklepie
  • Przyjmowanie sugestii dotyczących wyglądu i funkcjonowania szablonu
  • Jednorazowe odinstalowanie szablonu ze sklepu

Wszystkie ww. usługi są świadczone na zlecenie. Wymagane jest utworzenie konta użytkownika serwisowego w sklepie - szczegóły otrzymasz w komunikatach.

W ramach Pomocy Technicznej nie świadczymy usług związanych z obsługą i prowadzeniem sklepu, jak również doradztwa, optymalizacji, konfiguracji sklepu, analiz wydajnościowych, itp.


Jak przedłużyć Asystę Techniczną?

Asystę Techniczną możesz przedłużyć kontaktując się z nami mailowo lub telefonicznie.
Doceniamy naszych stałych partnerów dlatego przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie.

Na 14 dni przed upływem Asysty Technicznej dostaniesz od nas powiadomienie email o możliwości przedłużenia Asysty. 

skontaktuj się z nami

Zaloguj się lub jeśli nie masz konta Zarejestruj się
do góry
Promocja kończy się za

00 dni 00 godz. 00 min. 00 sek.

Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl