![](/public/images/1px.gif)
Co to jest Asysta Techniczna ShopGadget?
Asysta Techniczna jest to szereg usług dodatkowych związanych z szablonem, które mają na celu zapewnić prawidłowe działanie Twojego sklepu przez cały rok.
W ramach Asysty Technicznej otrzymujesz: aktualizacje szablonu, dostęp do pomocy technicznej oraz do kreatora gadżetów. To wszystko w jednym miejscu - w Panelu Klienta ShopGadget.pl.
Asystę na szablon otrzymujesz w ramach zakupu tego szablonu. Asysta jest ważna cały rok (od dnia realizacji zamówienia) z możliwością jej przedłużenia na kolejne lata dla produktów nadal dostępnych w ofercie.
Co zyskujesz mając ważną Asystę Techniczną?
![](/public/assets/tresci/asysta_ico_1.png)
Nowe rozwiązania
i ulepszenia
W odpowiedzi na szybko zmieniające się potrzeby rynku nasze szablony są ciągle rozwijane i modernizowane. Dzięki wprowadzanym ulepszeniom masz pewność, że Twój ebiznes działa efektywnie.
![](/public/assets/tresci/asysta_ico_2.png)
Bezproblemowe prowadzenie
sklepu
Twoja platforma sklepowa jest co jakiś czas automatycznie aktualizowana przez producenta. Stara wersja szablonu może powodować nieprawidłowe działanie sklepu w dłuższej perspektywie. Dlatego aktualizujemy nasze szablony aby były zgodne z ukazującymi się, nowymi wersjami Shoper / eSklep.
![](/public/assets/tresci/asysta_ico_3.png)
Profesjonalna Pomoc
Techniczna
W przypadku wystąpienia awarii lub nieprawidłowego działania naszego szablonu otrzymasz pomoc naszych specjalistów - wystarczy wysłać zgłoszenie za pośrednictwem Centrum Pomocy w panelu ShopGadget.pl.
Aktualizacje
W nowych wersjach szablonu znajdują się poprawki, usprawnienia oraz dostosowania do ciągle zmieniającej się platformy. Aktualizację szablonu wykonujemy my, bezpłatnie (w ramach Asysty Technicznej) na zlecenie złożone w Panelu Klienta ShopGadget.pl. Nie udostępniamy plików szablonu do pobrania i samodzielnej aktualizacji.
Zobacz film jak zlecić aktualizację szablonu w Twoim sklepie
aktualizacja szablonu ShopGadget.pl krok po kroku
Kreator Gadżetów
Kreator jest to narzędzie CMS służące do szybkiego i łatwego konfigurowania gadżetów szablonu takich jak np. siatka banerów czy informacje w nagłówku. Dzięki niemu, na podstawie własnych preferencji, wygenerujesz kod HTML, który wystarczy skopiować i wkleić do modułu w sklepie. To rozwiązanie znacząco ułatwia i przyspiesza personalizację sklepu.
Dostęp do kreatora jest w Panelu Klienta ShopGadget.
Pomoc Techniczna
Pomoc Techniczna jest świadczona na zlecenie złożone w Centrum Pomocy w Panelu klienta ShopGadget i tylko takie zgłoszenie jest obsługiwane priorytetowo. Do realizacji wybranych usług wymagane jest utworzenie konta użytkownika serwisowego w sklepie - szczegóły otrzymasz w komunikatach. Przed utworzeniem zgłoszenia zachęcamy do zapoznania się z instrukcją obsługi szablonu (dostępna na stronie szablonu).
Świadczone usługi w ramach Asysty Technicznej:
- Jednorazowa instalacja szablonu w sklepie (obowiązują warunki instalacji)
- Aktualizacja szablonu do najnowszej wersji (obowiązują warunki aktualizacji)
- Odpowiedzi na Twoje zgłoszenia dotyczące funkcjonowania szablonu
- Wykonywanie ewentualnych napraw w szablonie w Twoim sklepie
- Przyjmowanie sugestii dotyczących wyglądu i funkcjonowania szablonu
- Jednorazowe odinstalowanie szablonu ze sklepu
W ramach Pomocy Technicznej nie świadczymy usług związanych z obsługą i prowadzeniem sklepu, jak również doradztwa, optymalizacji, konfiguracji sklepu, analiz wydajnościowych, modyfikacji sklepu, dostosowań banerów, logo itp.
Jak przedłużyć Asystę Techniczną?
Asystę Techniczną możesz przedłużyć bezpośrednio w Panelu Klienta lub kontaktując się z nami mailowo bądź telefonicznie.
Doceniamy naszych stałych klientów dlatego przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie.
Na 14 dni przed upływem Asysty Technicznej dostaniesz od nas powiadomienie email o możliwości przedłużenia Asysty.