Informujemy o ważnej aktualizacji szablonów ShopGadget do Shoper i eSklep 5.20.16
W najnowszej wersji Shoper/eSklep 5.20.16, którą Twój sklep zostanie objęty w na początku września 2020, zostaną wprowadzone istotne zmiany w mechanizmach sklepu. Mają one duży wpływ na poprawne działanie szablonów. Z chwilą aktualizacji sklepu nieprzystosowane wersje szablonów graficznych mogą (ale nie muszą) spowodować nieprawidłowe działanie strony sklepu (m.in. nie będą wyświetlały się zdjęcia produktów).
Jeżeli szablon graficzny przestał działać prawidłowo, wyślij do nas zgłoszenie za pośrednictwem Centrum Pomocy szablonu, oraz do czasu rozwiązania problemu aktywuj standardowy szablon RWD lub poprzedni styl graficzny (o ile działa poprawnie).
Krótka instrukcja jak wysłać zgłoszenie za pośrednictwem Centrum Pomocy:
- Przejdź do www.shopgadget.pl
- Zaloguj się do Panelu klienta (na górze po prawej). Jeśli nie pamiętasz hasła skorzystaj z funkcji zmiany hasła - "Nie pamiętasz hasła?"
- Po zalogowaniu do Panelu klienta wybierz opcję "Moja półka"
- Znajdź na liście sklep i szablon którego dotyczy problem, kliknij "Aktualizacja" i postępuj wg wyświetlanych informacji. Upewnij się że w Twoim sklepie nazwa szablonu nie zawiera znaku "/".
W razie potrzeby napisz do nas na info@shopgadget.pl
Jeżeli będzie to Twoja pierwsza aktualizacja, lub dawno tego nie robiłeś, zapoznaj się z filmem instruktażowym:
Robimy wszystko co w naszej mocy oraz tak szybko jak to możliwe aby przejście przez tą aktualizację było jak najmniej uciążliwe. Przepraszamy za ewentualne niedogodności i z góry dziękujemy za wyrozumiałość.
Pozdrawiamy,
Zespół ShopGadget.pl