wróć

Centrum Pomocy w aplikacjach ShopGadget i zmiana identyfikacji wizualnej

Szanowny Użytkowniku,

Miło nam poinformować o wprowadzeniu nowej funkcjonalności do naszych aplikacji ShopGadget - Centrum Pomocy*.

Jest to narzędzie które pomoże Ci w razie wystąpienia ewentualnych problemów związanych z działaniem aplikacji (które rzadko się zdarzają). Wspomniane Centrum posiada funkcję samonaprawy aplikacji, opis rozwiązań dla najczęściej spotykanych problemów oraz możliwość wysłania zgłoszenia do naszych specjalistów bezpośrednio z poziomu aplikacji. Centrum Pomocy znajdziesz w dodatkowej zakładce w menu konfiguracji Twojej aplikacji ShopGadget. Opcja  dostępna jest dla aplikacji z opłaconą subskrypcją.

Jednocześnie informujemy, że zmianie uległa identyfikacja wizualna aplikacji. Od teraz wszystkie nasze aplikacje występują pod marką ShopGadget (dawniej WebCoders) i posiadają nowe ikony z nowym logo.

Aplikacje w wersji podstawowej będą oznaczone kolorystyką niebiesko-białą, natomiast wersje premium granatowo-złotą. Dodatkowo masz możliwość szybkiego wyszukania wszystkich naszych aplikacji. Wystarczy, że w wyszukiwarce aplikacji wpiszesz frazę "shopgadget".

Zachęcamy do przedłużania subskrypcji naszych aplikacji. Dzięki temu utrzymasz dostęp do naszych rozwiązań które mają pozytywny wpływ na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie.

Jeżeli chcesz być na bieżąco w temacie naszych aplikacji, oraz szablonów graficznych RWD Premium, zapisz się do naszego newslettera.

 

*Centrum Pomocy dla aplikacji Multi Pop-Up zostanie wprowadzone w ciągu najbliższych 2 miesięcy razem z nową wersją tej aplikacji.

Zaloguj się lub jeśli nie masz konta Zarejestruj się
Submit
do góry
Promocja kończy się za

00 dni 00 godz. 00 min. 00 sek.

Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl