
Konto użytkownika serwisowego
Konto serwisowe jest nam niezbędne do wykonania w Twoim sklepie zleconej nam usługi jak instalacja czy diagnostyka aplikacji.
Takie dedykowane konto administratora jest najbezpieczniejszą dla Ciebie formą udzielenia dostępu do Twojego sklepu. Konto z ograniczonymi uprawnieniami, może być przez Ciebie nadzorowane lub po prostu usunięte gdy nie będzie już potrzebne.
Aby utworzyć konto serwisowe:
1. Utwórz grupę administratorów serwisowych jeśli jeszcze takiej nie masz
Grupa powinna mieć pełne uprawnienia (odczyt, dodawanie, edycja, usuwanie) do: Asortyment, Marketing, Zawartość, Narzędzia, Konfiguracja, Konfiguracja - wygląd.
W przypadku zgłoszenia dotyczącego aplikacji, także uprawnienia do: Konfiguracja - rozliczenia.
Grupa nie powinna mieć uprawnień do Sprzedaży i Klientów - ze względu na ochronę danych osobowych (RODO).
2. Utwórz użytkownika serwis@
shopgadget.plDodaj w sklepie konto administratora z adresem mailowym serwis@
shopgadget.pl (pozostałe dane mogą być dowolne) z silnym hasłem (nie wysyłaj nam hasła), w utworzonej wcześniej grupie administratorów.
Nie wysyłaj do nas ani loginu ani hasła do utworzonego konta. Po prostu utwórz takie konto w swoim sklepie przed utworzeniem zgłoszenia do pomocy technicznej.
Nie udostępniaj tego konta innym użytkownikom.
Gdy konto nie będzie potrzebne (np. wygaśnie asysta szablonu) należy to konto usunąć.
Wideo instrukcja jak założyć konto administratora:
https://www.shoper.pl/help/sekcja/konfiguracja/konfiguracja-administracja-system/