
Jak przedłużyć Asystę Techniczną ShopGadget?
Wraz z licencją na szablon przez okres jednego roku od momentu zakupu otrzymujesz od nas również usługę - Asystę Techniczną.
Asysta Techniczna obejmuje: dostęp do pomocy technicznej oraz dostęp do nowych wersji szablonu.
Asystę możesz przedłużyć w o kolejny rok:
- Zaloguj się na swoje konto za pomocą adresu e-mail i hasła podanego podczas zakładania konta.
- W Panelu klienta kliknij na odnośnik Moje produkty.
- Na wybranym produkcie kliknij na przycisk przedłuż asystę.
- Przedłużenie asysty zostanie dodane do koszyka. Złóż zamówienie i opłać.
- Zaczekaj na realizację zamówienia. Jeśli zamawiałeś tylko asystę zamówienie zostanie zrealizowane automatycznie po zaksięgowaniu płatności.
Od tej chwili możesz pobierać nowe wersje szablonów i kontaktować się z naszym działem pomocy technicznej.
Zaloguj się
lub jeśli nie masz konta
Zarejestruj się